Intervievat de Dumnezeu

.

Vorbesc cu mine însumi, cum aş vorbi cu-n frate
Întors rănit din lupta cu zilele de ieri,
Şi parcă tot nu-mi vine să cred că n-am dreptate –
Că El şi Eu nu suntem decât acelaşi frate,
Şi-aceeaşi rană-i doare pe ambii scutieri.

Mă simt aşa de singur, c-aproape-mi este frică
Să mai vorbesc cu mine, şi-mi zic:
– Ascultă frate, ascunde-ţi rana, uită c-ai fost rănit şi tu –
Tu, ce-ai strivit atâţia ce nu se mai ridică –
Te scutură de greul armurii-nsângerate;
Iar celui ce te-ntreabă de-ţi sunt sau nu-ţi sunt frate
Răspunde-i: „Nu”

Ion Minulescu – De vorbă cu mine însumi.

– Promit.

.

Dumnezeu eşti tu, Dumnezeu sunt eu şi ei, Dumnezeu suntem noi toţi laolaltă, acelaşi suflu de energie, sursa entităţilor noastre, suma existenţelor.

Dumnezeu este ateu, Dumnezeu este credincios. Dumnezeu intuieşte, se teme, vrea şi refuză, suferă şi există, radbă şi se răzbună, dă naştere şi ucide, trăieşte, moare şi renaşte. Mă iubesc şi urăsc în egală măsură..

„Să te distrezi şi să ai relaţii cu femei sau cu băieţi nu este cu nimic mai mult un păcat decât să-ţi freci mâinile una de alta.”

Papa Bonifaciu al VIII-lea (1235 – 1303)

– Şi asta îţi promit.

.

Promite-mi că nu te vei căsători niciodată cu mine. Promite-mi că nu vom avea niciodată doi copii frumoşi. Promite-mi că nu vom ajunge niciodată un nume pe uşa de la intrare.

Restart (2005)

– Îţi promit!

.


.

Om de lut cu gura de floare, c-un gând liniştit şi altul ce doare

Lasă un comentariu

